Stañ po stronie magicznych stworów i zaznaj nieograniczonych mo¿liwo¶ci!
Aby pomóc Wam wyborze rasy,zamieszczê tutaj opisy ras w Irveleth Aexlumino.Proszê by wasze cechy nie odbiega³y du¿o od tych rasowych.
Magowie
Zalety:
- Potrafi± byæ dobrzy w ka¿dej dziedzinie.
- Szybko ucz± siê nowych umiejêtno¶ci.
- Jak na istoty niemagiczne,wyszkoleni i potê¿ni magowie mog± dorównywaæ istotom magicznym.
Wady:
- Nie posiadaj± ¿adnych rasowych umiejêtno¶ci
- Czêsto s± rasistami
- ¯yj± do¶æ krótko,chyba,¿e wyd³u¿± ¿ycie
- Nie maj± wyczulonych zmys³ów
Elfy
Zalety:
- Posiadaj± zmys³ artystyczny
- S± nie¶miertelni
- Maj± wyostrzone zmys³y
- S± szybcy,zrêczni i zwinni
- Posiadaj± talent do magii i s± odporni na zauroczenia
- Piêknie wygl±daj±
- ¦wietnie walcz± broni± i s± niezrównanymi ³ucznikami
- S³yn± ze swego opanowania oraz analitycznego umys³u,rzadko dzia³aj± pod wp³ywem impulsu
Wady:
- Ma³a odporno¶æ na ataki fizyczne i ma³a si³a
- S± tajemnicze i czêsto niezrozumia³e dla innych (zale¿y dla kogo wada)
Krasnoludy
Zalety:
- Wyró¿niaj± siê dobr± kondycj±
- Wytrzymali na obra¿enia fizyczne
- Wytrwali w d±¿eniu do celu
- Najlepiej id± im takie profesje:kowal,p³atnerz,budowniczy.
- Maj± grube,nie ³ami±ce siê ko¶ci
- Lepiej widz± w ciemno¶ciach
- D³ugo ¿yj±
Wady:
- Krótkie nogi i niska postura utrudniaj± poruszanie siê
- Ciê¿cy do wspó³pracy,zamkniêci sobie
- S± krótkowidzami
- Posiadaj± wrêcz chorobliw± ¿±dzê bogactwa i z³ota
- Nie lubi± koni
Wampiry
Zalety:
- Ze swym dziedzictwem zyskuj± talent do ciemnej magii.
- S± bardzo silne.
- Podobnie jak elfy,s± szybkie i zwinne
- Posiadaj± grub± skórê (trochê mniej ni¿ u krasnoludów) ,dziêki czemu nie ³atwo zraniæ ich atakiem fizycznym.
Wady:
- Ich przodkowie byli znienawidzenie przez ca³y ¶wiat,dziêki temu dzia³aj± samotnie.
- ¬le dzia³a na nich s³oñce.
- Musz± piæ krew.
Wilko³aki
Zalety:
- S± silni i wytrzymali,w tym tak¿e na ból.
- Do polowania i walki nie potrzebuj± broni.
- Potrafi± bardzo szybko siê poruszaæ.
- Maj± grube futro,dziêki czemu mog± prze¿yæ nawet ciê¿kie mrozy.
Wady:
- Trudno przychodzi im uczenie siê sztuk magicznych
- Bywaj± impulsywni,niektóre dzia³anie mog± byæ nieprzemy¶lane.
- Niektórzy odczuwaj± nieposkromion± ¿±dzê mordu.
Orkowie
Zalety:
- S± niezwykle silni
- Mog± maszerowaæ bardzo d³ugo
- Nie mêcz± siê szybko
- Dobrze walcz±
Wady:
- Nie lubi± dnia,s³oñca i czêsto musz± podró¿owaæ tylko noc±.
- S± gwa³towni
- Nie nadaj± siê do wspó³pracy z innymi rasami
Ludzie Morza (EstereoMaris)
Zalety:
- Czêsto s± zwinni i silni
- Mog± d³ugo maszerowaæ
- Ró¿ni± siê od zwyk³ych ludzi zdolno¶ciami magicznymi,szczególnie wody
- Rozumiej± zwierzêta
- Mog± oddychaæ pod wod±
Wady:
- W ci±gu dnia musz± byæ choæ na chwilê w wodzie
- Nie mog± siedzieæ w gor±cym pomieszczeniu
- Zazwyczaj ciê¿kie wydarzenia g³êboko oddzia³owuj± na ich psychikê,szczególnie u m³odych
Oprócz tego mo¿ecie byæ zwierzêciem,zwyk³ym,pó³magicznym,magicznym i stworkiem.
Zwierzê zwyk³e to np.: koñ,pies,wilk,lis.
Pó³magiczne czyli: koñ z lekkimi magicznymi mocami i tym podobne.
Magicznego kota,wilka itp. zaliczamy do magicznych,a nie pó³magicznych zwierz±t.
Magiczne zwierzêta to mog± byæ: gryf,jednoro¿ec,pegaz,feniks,chimera,smok.
Stwór to po prostu wymy¶lone przez nas stworzenie.Mo¿emy je dowolnie kreowaæ. (Oczywi¶cie bez przesady i pamiêtajmy o tym aby by³ on przystosowany do ¶wiata w którym mieszka,czyli np. nie mo¿e byæ „stworek spaghetti”.O zwyk³ych zwierzêtach rozpisywaæ siê nie bêdê,wiadomo o co chodzi,z magicznymi te¿,poniewa¿ wszystko mo¿ecie znale¼æ w Internecie.
Uwaga! Je¶li zamierzasz byæ zwierzêciem,to nie mo¿esz byæ w specjalnych straganach ze zwierzakami czy w tzw. schroniskach.Nie musisz mieæ pani± lub pana (Oczywi¶cie pani to jaki¶ u¿ytkownik,a nie ty sam).Je¶li masz ochotê,by móc hasaæ sobie gdzie chcesz,to twoja wola.Taka mo¿liwo¶æ istnieje.
Wszystkie rasy na pewno s± Wam znane i mo¿ecie o nich przeczytaæ.Jednak jest jeszcze jedna,
Ludzie Morza.My¶lê,¿e nie jest Wam ona znajoma lub nie wyobra¿acie j± sobie tak,jak jest w Aexlumino.Trochê o EstereoMaris:
Ludzi Morza nazywamy EstereoMaris.Oto jak powstali:
Stary wêdkarz o imieniu Hinable,znalaz³ pewnego dnia jaki¶ przedmiot.Mia³ ju¿ swoje lata,wiêc nie dziw,¿e mia³ niema³e trudno¶ci ze wzrokiem.Na dodatek,na pocz±tku nie móg³ wcale rozpoznaæ czym jest owa znaleziona rzecz.Okaza³o siê,¿e nikt z ca³ej wioski nie wiedzia³ co znalaz³ wêdkarz.To „co¶” przypomina³o jaki¶ ma³y,kulisty oraz miêki kamieñ.Hinable mia³ tylko jedno wyj¶cie,a mianowicie pój¶æ do s³ynnego Fauoya.On zna³ siê na wszystkich dziwnych,
niespotykanych rzeczach i zjawiskach.Czêsto o nim szeptano.Fauoy orzek³,i¿ jest to jaka¶ ¿ywa istota,co¶,co mog³oby staæ siê w przysz³o¶ci jak±¶ now± ras±.Z surow± min± kaza³ Hinablemu oddaæ ten niezwyk³y przedmiot,raczej nawet istotê ¿yw±.Jednak Hinable nie chcia³ o tym s³yszeæ.
My¶l,¿e móg³by mieæ ma³ego synka nie dawa³a mu spokoju.Niestety,nie mia³ wnuków.Rzek³ stanowczo: - „Ja to znalaz³em,wiêc mam do tego prawo.Dobrze bym to wykorzysta³,wyrós³by z tego doskona³y wêdkarz.” -
U¶miechn±³ siê zamarzony.Wyszed³ prêdko,chocia¿ m±dry Fauoy próbowa³ go zatrzymaæ.Wêdkarz nie przejmowa³ siê konsekwencjami,my¶la³ jedynie o tym,¿e bêdzie wreszcie mia³ synka,a przy okazji dostatek ryb.Nieobacznie wrzuci³ istotê do morza.Nie wiedzia³ nawet,¿e za jego nieumy¶lny uczynek czeka³a nagroda.
Istota czu³a siê w wodzie nad wyraz dobrze.Mia³a ¶wietne warunki do rozwijania siê,powoli przystosowywa³a siê do wody.Nie trwa³o to d³ugo.Pewnego dnia z morza wy³oni³y siê jakie¶ stwory, niby-syreny i syreni.Wynagrodzi³y wêdkarza tym,o co prosi³,a same zaczê³y wêdrowaæ po ¶wiecie.Los chcia³ by wróci³y do swego rodzimego ¶wiata,tam gdzie zosta³a stworzone pierwsza komórka,z której wyro¶li oni,tzw. Ludzie Morza.Kiedy¶ jeden z nich utworzy³ portal.Po d³ugim czasie dowiedzieli siê,¿e to ich ¶wiat,ten prawdziwy.¯yli razem z innymi rasami w zgodzie.Po tym jak pierwszy Cz³owiek Morza dorasta³ w obcym ¶wiecie,ludzie Ci,stali siê bardzo wra¿liwi.Ciê¿kie wydarzenia niezwykle silnie dzia³aj± na ich psychikê.Bardzo lubi± wodê oraz zwierzêta.Zazwyczaj nie rw± siê do k³ótni,nienawidz± chamstwa oraz plotkowania.Czêsto maj± wiele plusów,jednak czasem s± do¶æ z³o¶liwi wobec niektórych.
Niektórzy uwa¿±j±,¿e bardzo przypominaj± syreny. Na ogó³ maj± w³osy koloru fioletowego,niebieskiego,szarego oraz zielonego.EstereoMaris nie s± ani wysocy ani niscy,raczej po¶rednio.Przewa¿nie s± szczupli i opaleni lub czasem „biali jak ¶ciana”.Wszyscy maj± sine usta z natury.Zdarzaj± siê przypadki Ludzi Morza z bardzo spiczastymi uszami,jednak zwykle s± tylko trochê zakoñczone szpicem,lekko zaokr±glonym,do¶æ podobnymi,jak zwykli ludzie.
Ludzie Morza s± zazwyczaj gadatliwi,czasem nawet poddenerwowani tak,¿e nie mog± usiedzieæ w miejscu.Wiêkszo¶æ jest uczciwa,czasami nawet lekkomy¶lna i ³atwowierna.Nie s± jednak leniwi.Kiedy trzeba co¶ zrobiæ,nie wahaj± siê,wytrzymale próbuj±.Bardzo dbaj± o edukacjê,dziêki czemu s± inteligentni.Z natury trochê nie¶miali.Kiedy sytuacja tego wymaga,potrafi± byæ,odwa¿ni,dzielni oraz zdeterminowani.Zawsze my¶l± pozytywnie,rado¶nie.
Szczerzy,wspó³czuj±cy,s± idealnymi pocieszycielami.Nie s± zbytnio cierpliwi.Ich zalet± jest dobrze rozwiniêta wyobra¼nia,du¿a pomys³owo¶æ.Czêsto pos³uguj± siê rozs±dkiem,jednak czasem s³uchaj± g³osu serca.Trochê roztargnieni,ale bardzo sympatyczni.Nie chwal± siê czymkolwiek na prawo i lewo,wiêc mo¿na uznaæ,¿e s± skromni.
Odporni na ogieñ i inne rzeczy.Os³abia ich tylko d³ugi pobyt poza wod± oraz gor±ca temperatura.
Najczê¶ciej wierz± w Yismarê.
Offline